לפרטים והזמנות:

072.334.4777

אודות האולם

שמחה מושלמת במיקום מושלם

אולמי
הכרמים
הפך לסמל
של שמחה
בלב שלם

בלב שכונת רמה א׳ בבית שמש השוקקת חיים במרכז המסחרי המרכזי החרדי, ממוקם אולם האירועים המפואר כפרח חסון הצומח בין סמטאות האבן הלבנות. זהו מקום בו שמחות נרקמות, דמעות רגש זולגות , וענבי הגפן לענבי הגפן מתקשרים.
אולמי הכרמים נוסד בשנת תשע״ח על ידי הרב הנערץ, איש חסד ואמת – הרב יעקב אליעזר שישא. הרב שישא מוביל פרויקטים רבים לעזרה עבור יתומים ויתומות אלמנים ואלמנות בחיי היום יום, ובהגיעם לנישואים או יקיריהם, כאשר ראה במו עיניו את המצוקה הכלכלית של זוגות צעירים שאיבדו הורים וקרובים והבין את מצוקתם הגדולה עלה במוחו רעיון – להקים אולם אירועים שיהיה ביכולתו לאפשר חתונות עבור מאות יתומים ויתומות מדי שנה, ולתת להם את היום החשוב והגדול בחייהם במתנה שיוכלו להינשא בדרך כבוד ולשמח בשמחתם בשלימות.
וכך קם האולם מן הקרקע בתוך תקופה קצרה, שני אולמות מפוארים עם כניסות נפרדות. כאשר אולם אחד שמור ומיועד לשמחות וחתונות לכל, ואילו האולם השני שמור בכל משמר לחתונות היתומים והיתומות – ללא תשלום כלל.
כך משפחות רבות זוכים להקים בית נאמן בישראל ולהינשא כדת משה, בדרך כבוד ושמחה טהורה, הודות לחסד גדול זה. האולם כולו נבנה נוסד ונשען על ערכי העזרה והנתינה לזולת למען בניו של הקב״ה.
אולמי הכרמים הפך לסמל של שמחה בלב שלם – מקום בו גם יתומים ויתומות יכולים לבנות את ביתם ברווחה בכבוד בנחת ובעין טובה וללא כל דאגה, גם כשכל עולמם חרב עליהם. רגשי החמלה והאור ממלאות את חללי האולם ומעניקים ברכה לבעלי השמחה לדורות ישרים ומבורכים ולבנין עדי עד!

חתונות יתומים
ואלמנות בשבוע
0
חתונות יתומים
ואלמנות בשבוע
0
חתונות יתומים
ואלמנות בשבוע
0
חתונות יתומים
ואלמנות בשבוע
0

הבט משמים
וראה ופקד
גפן זאת

חשיפה למכתבים מרטיטי
לב מאת אלמנות ויתומים
אשר נישאו ברוב פאר
והדר באולמי הכרמים

חינם אין כסף,
בדרך כבוד של ממש!

שקופית קודמת
שקופית הבאה